全ての物は自然に由来し、退廃し、また自然に帰する。 儚い物が美しいとする日本人古来の情緒的な 美意識を追究し、再認識、再定義していく。 I R O F U S I は、偶発的な美やありのままの 姿を美しいとする日本の“侘び寂び”の美意識を 現代に蘇らせることをコンセプトにしています。 侘び寂びとは「閑寂(かんじゃく)さのなかに、奥深い ものや豊かなものがおのずと感じられる美しさ」 とも言われ、時間の経過によって劣化した様子に 美しさを見出す文化です。 Brand concept The design concept of I R O F U S I is to revive the traditional Japanese “Wabi-Sabi (beauty within simplicity)” sense of beauty, which is to admire the natural and accidental quality of things. “Wabi-Sabi” is to “feel the natural deep and mellow beauty within loneliness and emptiness”. It is the feature of Japanese culture, which discovers beauty within deterioration as time elapse. Everything derives from nature. Then collapses, and goes back to nature. Our aim is to recognize and redefine the ancient Japanese emotional sense of beauty, which is to respect the beauty of evanescence.
社名 | 株式会社 KESIKI | |
本社/アトリエ/ショールーム | 〒151-0063東京都渋谷区富ヶ谷1-20-12 | |
会社設立 | 2016年9月 | |
代表者 | 柳澤陽司 | |
資本金 | 5,000,000円 | |
事業内容 | アパレル企画・製造・販売 |
Company Name | KESIKI Co.,Ltd. |
Head Office | 1-20-12 Tomigaya, Shibuya-ku, Tokyo, JAPAN ZIP 151-0063 |
To be Established | Septenber 2016 |
C.E.O | Yohji Yanagisawa |
Capital | ¥5,000,000 |
Business | Apparel design and manufacturing, wholesale and retail sale |
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